156

کویت: وزیراعظم پاکستان عمران سے ملاقات کے بعد وزیر خارجہ شیخ ڈاکٹر احمد الناصر نے بھی خود کو قرنطین کر لیا

وزیر اعظم پاکستان سے ملاقات کرنے کے بعد وزیر خارجہ کویت نے خود کو قرنطین کر لیا۔ “میں ٹھیک ہوں اور صحت کی ہدایات پر عمل پیرا ہوتے ہوئے میں خود کو قرنطین کرنے کا پابند ہوں: وزیر خارجہ کویت

تفصیلات کے مطابق وزیر برائے امور خارجہ نے یقین دلایا کہ وزیر مملکت برائے کابینہ امور شیخ ڈاکٹر احمد الناصر کا کورونا ٹیسٹ کیا گیا ہے اور اس کے نتائج منفی ہیں۔ اس بات کی تصدیق کی کہ ان کے حالیہ دورہ پاکستان کے دوران ان کے ہمراہ سرکاری وفد مشروط ہے۔ پاکستانی وزیر اعظم عمران خان کے کورونا مرض میں مبتلا ہونے کے اعلان کے بعد احتیاطی تدابیر کو اپناتے ہوئے وزیر خارجہ شیخ ڈاکٹر احمد الناصر جنہوں نے ایک دن قبل ہی اپنے دورہ پاکستان کے دوران ان سے ملاقات کی تھی نے خود کو قرنطین کیا ہے۔

الناصر نے روزنامہ الرای کو بتایا کہ “میں نے وفد کے تمام ممبروں کو خود کو قرنطین کرنے اور اس شعبے میں صحت کے حکام کے تقاضوں اور ہدایات پر عمل کرنے کی ہدایات جاری کی ہیں اور اس بات کی وضاحت کی کہ اگلے بدھ کو ٹیسٹ کی دوبارہ جانچ پڑتال کی جائے گی اور ہم سب کے لئے صحت اور تندرستی کے خواہشمند ہیں۔

الناصر نے زور دے کر کہا کہ “ہم نے سفر سے پہلے اور بعد میں ٹیسٹ کا انعقاد کیا جس کے نتائج منفی تھے اور قرنطین پر عمل پیرا ہونا صحت کی ضروریات کی تعمیل میں ہے تاکہ احتیاط کے طور پر کسی کو بھی کسی بھی ممکنہ خطرے کا سامنا نہ کرنا پڑے۔”

ذریعہ: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں