1,788

کویتی دینار سے متعلق مرکزی بینک کی اہم ہدایات جاری

کویت سٹی : قومی کرنسی کی اہمیت اور اس کی حفاظت کے حوالے سے کویت کے مرکزی بینک نے عوام کو واضح ہدایات جاری کی ہیں، جس پر عمل درآمد کو لازمی قرار دیا دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کویت سینٹرل بینک کی جانب سے عوام کو قومی کاغذی کرنسی احتیاط سے استعمال کرنے کی آگاہی مہم کا آغاز کیا گیا ہے۔

اس حوالے سے سنٹرل بینک آف کویت نے عوام میں قومی کاغذی کرنسی (دینار) کو احتیاط سے استعمال کرنے اور عوام میں کرنسی کے کاغذ کے حوالے سے آگاہی مہم کی ضرورت پر زور دیا ہے۔

ترجمان سینٹرل بینک آف کویت کے مطابق کرنسی کے صحیح استعمال کو برقرار رکھنے کی ضرورت ہے۔ قومی کرنسی کے کاغذی نوٹوں پر کچھ لکھنا ان کو پھاڑنا اوران کو پن کے ذریعے اسٹیپل کرنا کرنسی کے غلط استعمال کی سب سے نمایاں شکلیں ہیں۔

سینٹرل بینک کویت نے ہر طرح کے قومی کاغذی کرنسی نوٹوں کی دیکھ بھال کی اہمیت کے بارے میں شعور اجاگر کرنے کے لئے ایک پریس بیان میں تحائف کو سجانے اور شکل دینے کے لئے نوٹ کو استعمال کرنے سے روکنے یا فنکارانہ ڈیزائن اور دیگر غیر نامناسب استعمال کی مذمت کی ہے۔

مرکزی بینک نے بیان میں واضح طور پر کہا ہے کہ نوٹوں میں کسی بھی طرح کی تحریف کے نتیجے میں ان نوٹوں کی گردش کا خاتمہ ان کے استعمال کی مدت سے پہلے ہوجاتا ہے اور ان کو تبدیل کرنے کے لئے متبادل نوٹ کو دوبارہ شائع کرنا ضروری ہوجاتا ہے۔

ان غلط فہمیوں کی وجہ سے اے ٹی ایم میں جمع رقم کو قبول نہیں کیا جاتا ہے لہٰذا مرکزی بینک عوام سے گزارش کرتا ہے کہ وہ نوٹ بندی کے ساتھ احتیاط برتیں اور ان کی دیکھ بھال کریں اور ایسی کوئی کارروائی نہ کریں جس سے انہیں نقصان اور تخریب کاری کا خطرہ لاحق ہو۔

بینک نے یہ بھی تصدیق کی ہے کہ کرنسی قومی شناخت کی ایک اہم علامت کی نمائندگی اور ریاست کی تاریخ اور  ورثے کی عکاسی کرتی ہے لہٰذا ان کا تحفظ عوام کا اوالین فریضہ ہونا چاہئے۔

ذریعہ: اے آر وائی نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں