163

عمرہ زائرین کا سفر، ڈالر کی قدر میں کمی اور کورونا کے باعث پاکستان میں پابندیوں سمیت بڑی خبریں

پاکستان میں جہاں پروازوں کی بندش کے باعث لاکھوں عمرہ زائرین کے سعودی عرب کے سفر سے متعلق خبر نمایاں رہی وہیں ڈالر کی قیمت میں ریکارڈ کمی، مختلف شہروں میں لاک ڈاؤن اور ماس ٹرانسپورٹ پر پابندی بھی اہم موضوعات رہے۔
حکومت کی جانب سے کم آمدن والے افراد کے لیے گھروں کی تعمیر و خریداری کے لیے اعلان کردہ قرضہ پروگرام میں مزید آسانیوں کا اعلان کیا گیا۔ پی آئی اے کی جانب سے سعودی عرب کے مزید شہروں کے لیے پروازوں کا معاملہ خصوصی توجہ پانے والے موضوعات کی فہرست میں شامل رہا۔
اسی دوران سی کیٹیگری سے تعلق رکھنے والے کورونا سے زیادہ متاثر ملکوں سے آنے والے مسافروں پر یہ پابندی بھی عائد کی گئی کہ وہ خصوصی اجازت نامہ حاصل کر کے ہی پاکستان میں داخل ہو سکیں گے۔
’عمران خان جلد صحت یاب ہوں‘ شاہ سلمان اور ولی عہد کی نیک خواہشات
خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز اور ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کو کورونا وائرس میں مبتلا ہونے پر ایک پیغام ارسال کیا۔
تفصیلی خبر پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں
پروازوں کی بندش: رمضان میں پاکستان سے لاکھوں عمرہ زائرین کا سفر کرنا مشکل
سعودی حکام کی جانب سے پاکستان سمیت 20 ممالک سے آنے والے مسافروں پر داخلے کی پابندی میں توسیع کے بعد رواں سال بھی پاکستان سے رمضان میں عمرے کے لیے جانے والے لاکھوں افراد سعودی عرب کا سفر نہیں کر سکیں گے۔
سعودی عرب نے 17 مئی تک سفری پابندیوں میں توسیع کی ہے۔ ہر سال پاکستان سے عمرہ زائرین کی بڑی تعداد سعودی عرب کا سفر کرتی ہے لیکن ایک سال سے بین الاقوامی پروازوں پر مرحلہ وار بندشوں کی وجہ سے پاکستان سے عمرہ زائرین کی تعداد خاصی محدود رہی ہے۔

ذریعہ: اردو خبریں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں