497

کویت وزراء کونسل کے آج کے چند اہم فیصلوں کی تفصیلات

 کابینہ نے ایسے افراد سے گھروں میں ہی نماز ادا کرنے کی اپیل کی جنہوں نے اینٹی کورونا وائرس ویکسین وصول نہیں کی، مردوں کو مساجد میں 15 منٹ تک تراویح کی اجازت دی گئی، پاکستان سے طبی عملے کے چوتھے بیچ کی منظوری دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق وزراء کونسل کو وزارت اوقاف و اسلامی امور کی فتویٰ اتھارٹی کی جانب سے جمعرات 8 اپریل 2021 کو وبائی پھیلاؤ کے تناظر میں نماز تراویح اور قیام کے حوالے سے جاری کردہ فتوے سے آگاہ کیا گیا تھا جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ نماز تراویح اور رمضان کے مہینوں میں مساجد میں کارکردگی کا مظاہرہ کرنا بےسود ہے جبکہ صحت کی مسلسل حالت کو دیکھتے ہوئے ملک اور پوری دنیا کورونا وبا کے پھیلاؤ سے گزر رہی ہے۔ اگر ملک کے متعلقہ محکمہ صحت کے حکام یہ نتیجہ اخذ کریں کہ احتیاطی تدابیر کو لاگو کیا جانا چاہئے تو مساجد میں معاشرے کو انفیکشن کے پھیلاؤ سے بچانے اور مساجد میں نماز پڑھنے اور تراویح کی مدت کو ممکنہ حد تک کم کرنے کے طے شدہ صحت سے متعلق احتیاطی تدابیر پر عمل کرتے ہوئے مردوں کو تراویح کی نماز میں شرکت کی اجازت دی جائے۔

کابینہ نے مندرجہ ذیل فیصلے لیے:

  • احتیاطی تقاضوں کو عملی جامہ پہنانے کے عزم کے ساتھ مردوں کے لئے مساجد میں نماز عشاء کے فورا بعد (15) منٹ کے لئے نماز تراویح کے انعقاد کی اجازت ہو گی۔
  • ہر نماز کے بعد مساجد کو بند کرنا اور اعتکاف ، لیکچرز ، واعظ، اسباق اور دیگر سرگرمیوں سے مناہی ہو گی۔
  • مساجد اور سرکاری و نجی مقامات پر افطار اور سحور کے دسترخوان کے انعقاد کی ممانعت جبکہ بغیر کسی اجتماع کے کھانا تقسیم کرنا کافی ہے۔
  • کورونا وائرس کی ویکسین نہ وصول کرنے والے شہریوں اور رہائشیوں کو گھر میں نماز ادا کرنے کی تلقین کی گئی۔

وبائی صورتحال:

آج کے ہفتہ وار اجلاس میں وزرا کونسل نے عالمی اور مقامی سطح پر کورونا وبائی بیماری کے پھیلنے اور وبا کی تازہ ترین صورتحال کی پیشرفت کے بارے میں وزیر صحت کی فراہم کردہ وضاحت کو سنا۔ ملک میں اعدادوشمار کی آج تک کی صورتحال جو اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ انفیکشن اور اموات کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہوا ہے۔ انہوں اس طرف توجہ مرکوز کی کہ صورتحال کی سنگینی اور وبا کو ختم کرنے کے لئے جلد از جلد اینٹی وائرس ویکسین کی اہمیت پر زور دیا۔

وزراء کی کونسل نے ایک بار پھر تمام شہریوں اور رہائشیوں سے مطالبہ کیا کہ وہ احتیاط برتیں اور صحت کی ضروریات پر پوری طرح عمل کریں۔ سماجی فاصلے کے معیار کو نافذ کریں اور رمضان المبارک کے بابرکت مہینے میں اجتماعات سے اجتناب کریں تاکہ معاشرے کی صحت کو محفوظ رکھا جاسکے۔ اللہ رب العزت سے دعا ہے کہ وہ ہمارے پیارے وطن اور اس کے لوگوں اور اس کی سرزمین پر رہنے والوں کو ہر طرح کی برائیوں سے بچائے۔

پاکستانی میڈیکل عملہ:

کابینہ نے اسلامی جمہوریہ پاکستان سے ڈاکٹروں ، نرسوں اور تکنیکی ماہرین سمیت میڈیکل اسٹاف کے چوتھے بیچ کے استعمال سے متعلق وزارت صحت کی درخواست کو منظور کرنے کا فیصلہ کیا اور وزارت صحت کو ہر ایک کے ساتھ (امور خارجہ اور سول انتظامیہ کی جنرل انتظامیہ) ہم آہنگی کے لئے تفویض کرنے کا فیصلہ کیا تاکہ طبی عملے کی پاکستان سے کویت آمدورفت کے معاملات کو یقینی بنایا جا سکے۔

ذرائع: الرای ۔ کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں