426

کویت کے لیے تارکین وطن پر سفری پابندی کا فیصلہ تاحال برقرار

کویت کے لیے تارکین وطن پر سفری پابندی کا فیصلہ تاحال برقرار ہے۔

تفصیلات کے مطابق کویت بین الاقوامی ہوائی اڈے نے رمضان المبارک کے مہینے کے پہلے تین دنوں میں مجموعی طور پر 182 کمرشل پروازیں چلائیں جن میں 89 روانگی اور 93 آمد کی پروازیں شامل ہیں۔

تازہ ترین اعدادوشمار کے مطابق مذکورہ بالا مدت کے دوران سفری مقامات کی فہرست میں بھارت اور متحدہ عرب امارات (یو اے ای) سرفہرست ہیں۔ اس کے بعد سعودی عرب ، ترکی ، قطر اور بحرین بھی فہرست کا حصہ ہیں۔

ہوائی اڈے کے ایک سرکاری ذرائع نے انکشاف کیا کہ غیر کویتی مسافروں کی نقل و حرکت کابینہ کی اگلی اطلاع آنے تک ممنوع ہے جبکہ کویت ان کے پہلے درجے کے رشتہ داروں اور ان کے ساتھ آنے والے کارکنوں کو ملک میں داخل ہونے کی اجازت ہے۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ آنے والے مسافروں کی تعداد میں کوئی تبدیلی نہیں کی جاسکتی ہے کیونکہ یہ اب بھی معمول کی سطح کے اندر ہی ہے۔ ایک دن میں ایک ہزار سے زیادہ مسافر نہیں آسکتے اور اس بات کی تصدیق کرتے ہوئے طبی اور تکنیکی ٹیمیں مسافروں کو تمام سروسز مہیا کرنے کے لئے تیار ہیں۔ ذرائع نے تصدیق کی کہ سول ایوی ایشن حکام کے جاری کردہ تمام سرکلر دنیا کے مختلف ممالک سے کورونا وائرس کی نئی لہر کو پھیلنے سے روکنے کے لئے صحت کے قواعد و ضوابط پر عمل درآمد میں صحت کے حکام کی ہدایت کے مطابق ہیں۔

دریں اثنا ڈائریکٹریٹ جنرل سول ایوی ایشن (DGCA) کے ایک ذرائع نے پاکستان اور فلپائن سے آنے والے مسافروں کے لئے پی سی آر امتحانات کے سرٹیفکیٹ کی قابل اعتماد بنانے کے لئے MUNA سسٹم کے اندر لیبارٹریوں کی منظوری کی تصدیق کی۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ ہوائی اڈے پر کام کرنے والی تنظیمیں مسافروں کی بہتر خدمت ، مسافروں کی نقل و حرکت کو آسان بنانے اور کورونا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے صحت کے ضوابط پر عمل درآمد کیلئے زبردست کوششیں کررہی ہیں۔

پاکستان سے تسلیم شدہ لیبارٹری میں ایکسل لیبارٹری شامل ہے جس کی برانچیں اسلام آباد ، کراچی ، لاہور اور ملتان میں واقع ہیں۔

فلپائن میں تسلیم شدہ لیبارٹریز درج ذیل ہیں:

  1. بٹنگاس ، نیووا ایسیجا اور کوئزن سٹی میں ڈیٹوکسی کئیر سویب سینٹر
  2. ون ورلڈ بولانکا, مکاتی اور پاسے
  3. ایم پی ڈائیگناسٹک منیلا اور مندالییونگ
  4. ہائی پریسیجن ڈائیگناسٹک – کوئزون شہر میں کوویڈ پاس
  5. فلپائن ایئر پورٹ ڈائیگناسٹک لیبارٹری

ذرائع:عرب ٹائمز ۔ کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں