285

کویت: بھارت سے براہ راست پروازوں پر پابندی گھریلو ملازمین کی آمد میں تاخیر کا سبب بن گئی

بھارت پر سفری پابندی کویتی شہریوں کے لئے بڑی مشکلات پیدا کر دی ہیں۔

بھارت میں کورونا وائرس کے بڑھتے کیس اور خطرناک صحت کی صورتحال کے باعث کویت کی جانب سے بھارت پر سفری پابندی عائد کی گئی ہے تاہم بھارت سے براہ راست پروازوں پر پابندی گھریلو ملازمین کی آمد میں تاخیر کا سبب بن رہی ہے۔

فصیلات کے مطابق ہندوستان سے گھریلو ملازمین کی آمد کے لئے جاری کردہ ویزے منسوخی کے لئے تیار ہیں۔ جاری کیے جانے والے ہزاروں ویزوں کے اجراء کے بعد ایک رات قبل بھارت کے ساتھ براہ راست پروازوں کی معطلی کے فیصلے نے بہت سے شہریوں کو شدید مشکلات میں مبتلا کر دیا ہے۔شہری پہلے ہی صورتِحال کے پیش نظر مشکل کا شکار تھے کیونکہ سفری پابندیوں کے باعث گھریلو ملازمین کی کویت آمد مسلسل تاخیر کا شکار تھی تاہم اب اس کا حل تلاش کر لیا گیا تھا لیکن بھارت کی براہ راست پروازوں پر پابندی سے یہ مدعا پھر منظر عام پر آگیا ہے۔

گھریلو کارکنوں کی بھرتی کرنے والی ایجنسیوں کے فیڈریشن کے سربراہ خالد الدہان نے روزنامہ القبس کو بتایا کہ گھریلو ملازمین کو ہندوستان سے لانے کے بارے میں مزید تقاضوں کے مطابق کچھ تجاویز پیش کرنے کے بارے میں “حفاظتی پلیٹ فارم پر عہدیداروں سے بات چیت کی جائے گی۔

جبکہ فیڈریشن آف ڈومیسٹک لیبر ریکروٹمنٹ ایجنسیوں نے اس وبا سے نمٹنے میں اس کی شراکت پر ہندوستان کے ساتھ براہ راست دوروں کو روکنے کے فیصلے کے اجرا کی تعریف کی ہے تاہم یونین نے ایک بیان میں تصدیق بھی کی کہ اس فیصلے کے نتیجے میں کچھ چیزیں منسوخ ہوجائیں گی جس سے گھریلو ملازمین کی آمد کے منتظر شہریوں پر بوجھ بڑھ جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس سے قبل ہم نے وزارت داخلہ سے رابطہ کیا تھا کہ کورونا وائرس کی عالمی صورتحال سے مطابقت کرنے کے لئے ویزا کی میعاد میں 3 ماہ سے 6 ماہ کی توسیع کردی جائے اور وزارت داخلہ اور سول ایوی ایشن کی جنرل انتظامیہ سے گزارش ہے کہ گھریلو ملازمین کو اس فیصلے سے خارج کردیا جائے۔

ذرائع:القبس۔ کویت اردو نیوز 

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں