257

کویت میں عید الفطر کے لئے 04 دن کی عام تعطیلات دئیے جانے کاامکان

عید الفطر کی 04 چھٹیاں جبکہ تنخواہوں کی ادائیگی وقت پر پوری ہو گی: ذرائع

تفصیلات کے مطابق روزنامہ الأنباء کے باخبر ذرائع نے خصوصی بیانات دیتے ہوئے کہا ہے کہ سرکاری اداروں کو واجب الادا بینکوں یا قسطوں کے لئے صارفین کے کسی بھی پریمیم کی کٹوتی کے بغیر ملازمین کو مئی کی تنخواہوں کو بروقت مکمل طور پر تقسیم کیا جائے گا۔

ذرائع نے وضاحت کی کہ قانون کے مطابق کویتی شہریوں کی جانب سے لئے گئے قرضوں کی قسطوں میں کٹوتی اگلے اکتوبر تک ملتوی کی گئی ہے اور متعلقہ حکام کی جانب سے اس قانون کی دفعات پر مزید چھ ماہ کی مدت میں توسیع کی اجازت کے فیصلے کے ذریعہ جائز ہے۔ انہوں نے اس بات کی نشاندہی کی کہ ریٹائرڈ افراد کی تنخواہ عید سے قبل ان کے کھاتوں میں جمع کی جائیں گی۔

عید کی چھٹیوں کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں ذرائع نے جواب دیا کہ اگر عید کا پہلا دن جمعرات کو اس مہینے کی 13 تاریخ کو پڑتا ہے تو چھٹی جمعہ کی بجائے جمعرات ، جمعہ ، ہفتہ اور اتوار سمیت 4 دن ہوگی جو 13 ، 14 ، 15 اور 16 مئی سے مطابقت رکھتا ہے جبکہ 17 مئی کو باضابطہ طور پر کام شروع ہو گا۔

انہوں نے مزید کہا اگر عید کا پہلا دن رواں ماہ کی 12 تاریخ کو آجاتا ہے تو تعطیلات 4 دن ہوں گی جو بالترتیب ہیں: 12 ، 13 ، 14، 15 (بدھ، جمعرات، جمعہ اور ہفتہ) جبکہ کام کے اوقات معمول کے مطابق 16 مئی بروز اتوار سے شروع ہوں گے۔

ذرائع:الانباء ۔ کویت اردو نیوز 

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں