292

حکومت کویت نے عیدالفطر کی 05 چھٹیوں کا باضابطہ طور پر اعلان کر دیا

عید الفطر کی 05 چھٹیوں کا باضابطہ اعلان کر دیا گیا جن کا اطلاق 12 سے 16 مئی تک ہو گا: سروس بیورو کویت

تفصیلات کے مطابق کویت سروس بیورو نے اعلان کیا کہ عیدالفطر کی عام تعطیلات بدھ 12 مئی سے اتوار 16 مئی تک 5 دن کے لئے ہوں گی۔ بیورو نے تمام وزارتوں ، سرکاری و نیم سرکاری اداروں سے مطالبہ کیا ہے کہ مذکورہ مدت کے دوران اپنا کام معطل کریں

سول سروس بیورو نے ایک سرکلر میں عید الفطر کی تعطیل کی وضاحت کی جس میں کہا گیا ہے کہ 12 ، 13 ، 14 ، 15 اور 16 مئی (بدھ ، جمعرات ، جمعہ ، ہفتہ اور اتوار) کو تمام معاملات میں تمام وزارتوں ، سرکاری اداروں اور عوامی اداروں میں کام معطل کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے اور اسی مناسبت سے اس مہینے کی17 تاریخ کو سرکاری کام کے اوقات پیر کو معمول کے مطابق دوبارہ شروع ہوں گے۔

سرکلر میں کہا گیا ہے کہ اگر مذہبی اور قانونی نقطہ نظر سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ بدھ کو رمضان کے بابرکت مہینے کا اختتام ہے تو یہ دن “آرام کا دن” ہوگا اور جمعرات ، جمعہ اور ہفتہ کو سرکاری تعطیل ہوگی جبکہ اتوار کا دن بھی ” آرام کا دن ” ہو گا اور اس کے برعکس اگر مذہبی اور قانونی نقطہ نظر سے یہ ثابت ہوجاتا ہے کہ بدھ مبارک عید الفطر کا پہلا دن ہے تو یہ بدھ ، جمعرات اور جمعہ کو سرکاری تعطیلات ہوں گی جبکہ ہفتہ اور اتوار کے دن آرام کے دن ہوں گے۔ ایجنسیوں میں کام کی خاص نوعیت عوام کی دلچسپی کو مدنظر رکھتے ہوئے ان کی امور سے متعلقہ عہدیداروں کے ذریعہ تعطیلات کا تعین کریں گی۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں