224

کویت: صحت کی ضروریات کی خلاف ورزی پر 500 سے 1000 دینار کا جرمانہ عائد ہو سکتا ہے

صحت کی ضروریات کی خلاف ورزی کے 4 معاملات ریکارڈ کرلئے گئے جبکہ خلاف ورزی پر 500 سے 1000 دینار کا جرمانہ ہو سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج بروز منگل ہیلتھ کنڈیشن کمیٹی نے حولی گورنریٹ کے ایک تجارتی کمپلیکس میں کورونا وائرس (کوویڈ 19) کے پھیلاؤ کا مقابلہ کرنے کے لئے وزراء کی کونسل کے ذریعہ منظور شدہ صحت کی ضروریات کو عائد نہ کرنے اور ان کی خلاف ورزی کے چار کیسوں کے اندراج کا اعلان کیا ہے۔ حولی گورنریٹ ایمرجنسی ٹیم کے سربراہ ابراہیم السبعان نے گورنریٹ میں واقع ایک شاپنگ مال کے دورے کے موقع پر کہا کہ جرمانے 500 دینار سے لے کر 1000 دینار (جو کہ 1650 سے 3300 امریکی ڈالر کے برابر ہیں) تک کے ہوں گے جبکہ بعض جرمانوں کا فیصلہ عدالت عظمی کی جانب سے کیا گیا ہے۔

السبعان نے تصدیق کی کہ ٹیمیں صحت کی ضروریات کو نافذ کرنے اور کابینہ کے فیصلوں پر عمل پیرا ہونے کے لئے مہمات جاری رکھے ہوئے ہیں۔ یہ واضح ہوجائے کہ ٹیمیں دکانوں اور تجارتی مارکیٹوں میں خلاف ورزیوں کی نگرانی کے لئے غیر متوقع اور اچانک دورے کرسکتی ہیں۔ اسی تناظر میں حولی گورنریٹ ایمرجنسی ٹیم کے نائب سربراہ عبداللہ القعود نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ کویت بلدیہ میں موجود تمام نگران اداروں نے شہریوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے وائرس کے آغاز کے بعد سے ہی سخت نگرانی اور مسلسل دوروں کو جاری رکھا ہوا ہے۔

القعود نے وضاحت کی کہ کویت بلدیہ کے انسپکٹرز ان شرائط کی تصدیق اور ان میں دکانوں کے مالکان اور ملازمین کی وابستگی کو یقینی بنانے کے لئے ان ضروریات کے اطلاق کی مستقل نگرانی کر رہے ہیں جو انفیکشن کی تعداد کو کم کرنے میں معاون ہیں۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں