96

کویت کی وزارت صحت نے جانسن اینڈ جانسن ویکسین کے ہنگامی استعمال کی اجازت دے دی

وزارت صحت نے کورونا کے خلاف “جانسن اینڈ جانسن” ویکسین کے ہنگامی استعمال کی اجازت دے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج بروز منگل وزارت صحت نے دواؤں اور نباتاتی ادویات اور صحت عامہ کے محکموں کے اندراج اور کنٹرول کے مابین مشترکہ تکنیکی کمیٹی کے فیصلے کی بنیاد پر ویکسینوں کی تشخیص اور اندراج کے لئے کورونا وائرس کے خلاف (جانسن اینڈ جانسن) ویکسین کے ہنگامی استعمال کا لائسنس جاری کرنے کا اعلان کیا ہے۔ وزارت میں ڈرگز اور فوڈ کنٹرول امور کے اسسٹنٹ سیکرٹری برائے داخلہ ڈاکٹرعبداللہ البدر نے کہا کہ تکنیکی کمیٹی نے حفاظت ، معیار اور افادیت کا جامع جائزہ لینے کے علاوہ اس سلسلے میں تمام سائنسی اعداد و شمار اور رپورٹس کا بھی ایک وسیع جائزہ لیا۔ البدر نے وضاحت کی کہ کمیٹی نے ویکسین کی تاثیر اور حفاظت سے وابستہ کلینیکل مطالعہ کے نتائج کا جائزہ لیا۔ اس کے علاوہ معیاری رپورٹس کی تصدیق کرنے ، مصنوعات کے استحکام کا جائزہ لینے اور ویکسین تیار کرنے والی فیکٹریوں کے مینوفیکچرنگ کے تمام مراحل کو بین الاقوامی معیار کے مطابق یقینی بنانے کے لیے مینوفیکچرنگ اصولوں کے اطلاق کو یقینی بنانے کا جائزہ لیا گیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ جائزہ لینے کے عمل میں تمام تکنیکی اور سائنسی پہلوؤں کو بھی شامل کیا گیا ہے۔ اس بات پر زور دیا گیا ہے کہ وزارت اس ویکسین کے استعمال کے بعد اس کی سیفٹی پر گہری نگاہ رکھے گی اس کے علاوہ حفاظت ، افادیت اور معیار کے بارے میں معلومات اور ڈیٹا کی پیروی بھی جاری رکھے گی۔ مقامی اور عالمی سطح پر ویکسین لگائیں اور شہریوں اور رہائشیوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے ضروری اقدامات کریں۔

وزیر صحت ڈاکٹر باسل الحمود الصباح نے ایک روز قبل کمپنیوں (موڈرنا) اور (جانسن اینڈ جانسن) کے ساتھ کورونا وائرس کے خلاف ویکسین درآمد کرنے کا معاہدہ کرنے کا اعلان کیا تھا جبکہ ان ویکسینوں کی اس سال کی آخری سہ ماہی کے دوران تقریبا ایک ہی وقت ملک میں آمد کی توقع ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں