232

کویت نے الصفاة ٹاورز میں ہائبرڈ گاڑیوں کے پہلے چارجنگ اسٹیشن کا افتتاح کردیا

الصفاة ٹاورز میں ہائبرڈ گاڑیوں کے پہلے چارجنگ اسٹیشن کا افتتاح کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق الصفاة انوسٹمنٹ کمپنی نے مستقبل قریب میں استعمال ہونے والی ہائبرڈ گاڑیوں کے لئے پہلے چارجنگ اسٹیشن کا افتتاح کردیا ہے۔ پائیداری اہداف کے حصول اور حل کو اپنانے میں تعاون کرنے والے مستقبل کے منصوبے کے مطابق الصفاة انوسٹمنٹ کمپنی نے السفاة ٹاورز کے پہلے پارکنگ فلور “B1” کے ایک مختص کردہ علاقے کا افتتاح کیا جہاں پر ہائبرڈ الیکٹرک کاروں کے لئے چارجنگ اسٹیشن بنایا گیا ہے۔ یہ اسٹیشن کاربن کے اخراج کو کم کرنے اور سبز ماحول کی طرف معاشرتی ذمہ داری پر مبنی ہے۔

مزیدخبریں

کویت: صحت کی ضروریات کی خلاف ورزی پر 500 سے 1000 دینار کا جرمانہ عائد ہو سکتا ہے

کویت: بطاقوں کی ڈلیوری میں تاخیر نے پبلک اتھارٹی برائے سول انفارمیشن PACI میں بحران کی طرف اشارہ کر دیا

کویت کی وزارت صحت نے جانسن اینڈ جانسن ویکسین کے ہنگامی استعمال کی اجازت دے دی

اس اسٹیشن میں یوروپی اور ایشین کاروں کے لئے دو الیکٹرک چارجنگ پلیٹ فارم “وال باکس کمانڈر 2” موجود تھا یہ ایک اعلی درجے کا سمارٹ چارجر ہے جو ہائبرڈ الیکٹرک کاروں کی عمومی چارجنگ کے لئے کام کرتا ہے کیونکہ یہ گاڑیاں پٹرولیم ایندھن کے استعمال سے نہیں بلکہ 22 کلو واٹ بجلی کی چارج پاور کے ساتھ استعمال ہوتی ہیں۔ چارج کرنے کا وقت بیٹری کے معیار اور صلاحیت کے مطابق ایک کار سے دوسری گاڑی میں مختلف ہوتا ہے جبکہ ان چارجروں میں معاشی خصوصیات ، سیفٹی اور اینٹی لیک ٹیکنالوجی ہوتی ہے جس کی وجہ سے ان کا استعمال آسان اور تیز تر ہوتا ہے۔

کمپنی میں معاون خدمات کے ڈائریکٹر نے کہا کہ ” ہم ہمیشہ ماحول دوست ٹیکنالوجی میں جدید ترین تدارک کرکے پائیداری کے حلوں کو اپنانے میں پہل کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور اس کام نے ہماری کمپنیوں کو الیکٹرانک کمپنیوں میں تبدیل کرنا شروع کردیا ہے۔ روز مرہ کے کاموں میں کاغذ کا کم استعمال ہماری معاشرتی ذمہ داری ہے۔ہم نے آج ان کاروں کے مالکان کو گرین سروس مہیا کرنے کے لئے الیکٹرک کار چارجنگ اسٹیشن کا آغاز کرکے ہدف کو مکمل کرلیا ہے۔ ” انہوں نے مزید کہا کہ ٹاور میں استعمال ہونے والے چارجر اسمارٹ “وال باکس” پلیٹ فارم سے رابطہ قائم کرکے کام کرتے ہیں اور یہ اسٹیشن کا پاس ورڈ یا چارج کارڈ داخل کرکے ایک ہی وقت میں متعدد کاروں کو چارج کرنے کی سہولت دیتا ہے۔ چارجنگ پلیٹ فارم موبائل فون کے ذریعہ بھی منسلک ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اسٹیشن کی ٹچ اسکرینوں کو ان کی واضح ہدایات سے ممتاز کیا گیا ہے جو آسانی سے اور فوری چارج کرنے کی اجازت دیتی ہیں اور یہ کہ وہ قابل اصلاح اور مختلف آگاہی پیغامات بھی صارفین کو دکھاتی ہیں تاہم یہ سروس فی الحال صفاة ٹاور میں موجود ہے اور برقی گاڑیاں رکھنے والے تمام مالکان کے لئے مفت ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں