299

ملک کے 30 ویکسی نیشن مراکز شام 3 بجے سے رات 10 بجے تک کھلے رہیں گے

ملک کے 30 ویکسی نیشن مراکز شام 3 بجے سے رات 10 بجے تک کھلے رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے 30 ویکسی نیشن مراکز دوپہر 3 بجے سے رات 10 بجے تک خدمات انجام دیتے رہیں گے۔ وزارت صحت میں مرکزی محکمہ برائے بنیادی صحت کی دیکھ بھال کی ڈاکٹر دینا الذہیب کا کہنا ہے کہ ملک کے مختلف حصوں میں حفاظتی ویکسی نیشن کے 30 مراکز میں کام کے اوقات شام 3 بجے سے 10 بجے تک ہوں گے۔ اپنے پریس بیان میں ڈاکٹر دینا نے وضاحت کی کہ وزارت نے آکسفورڈ ویکسین کی دوسری خوراک سے 200،000 افراد کو ویکسی نیشن دینے کی مہم پر عمل درآمد کے لئے صحت، نرسنگ اور انتظامی ملازمین کے ناموں کی فہرستیں تیار کرلی ہیں۔

صحت کے مراکز میں جگہ، گاڑیوں کے لئے مناسب پارکنگ ، بیت الخلاء اور کرسیوں کی تنصیب وغیرہ کی مخصوص صلاحیتیں موجود ہیں۔ انہوں نے شہریوں اور رہائشیوں کو دی جانے والی تاریخوں اور ٹیکسٹ میسج میں درج کردہ مقام اور تاریخوں پر عمل کرنے کی ضرورت پر زور دیا تاکہ مراکز کے اندر اور باہر کسی بھی طرح کی بھیڑ اور ہجوم کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

ڈاکٹر الذھیب نے بیان دیا کہ وزارت چند ماہ قبل آکسفورڈ ویکسین کی پہلی خوراک وصول کرنے والے لوگوں کے لئے ویکسینوں کی رفتار کو تیز کرنے پر کام کر رہی ہے جس کا مقصد دس دن یا اس سے کم مدت میں دوسری خوراک مہم مکمل کرنا ہے اور ہر صحت مرکز میں 500 سے 600 افراد کو روزانہ ویکسی نیشن دینے کی صلاحیت ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں