166

کویت کا شیخ عبداللہ السالم کلچرل سنٹر دلچسپ تقریبات کے ساتھ دوبارہ کھول دیا گیا

شیخ عبداللہ السالم کلچرل سنٹر دلچسپ تقریبات کے ساتھ دوبارہ کھول دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کویت کے عالمی معیار کے میوزیم شیخ عبد اللہ السالم کلچرل سنٹر نے خصوصی ورچوئل ایڈیشن میں دلچسپ پروگراموں، ورکشاپس ، مذاکرات اور سیمیناروں کے ساتھ اپنے سالانہ سمر کیمپ کے منعقد ہونے کا اعلان خوشی و مسرت کے ساتھ اعلان کیا۔ شیخ عبداللہ السالم کلچرل سینٹرل اپنے ورچوئل ایڈیشن سمر کیمپ میں تمام عمر کے گروہوں کو راغب کرنے کے لئے تیار کردہ سیشنز، تاریخی واقعات اور آئندہ کی جستجو، نئے زمانے کے فن اور ایجادات ، مختلف موضوعات سے متعلق بنیادی خواندگی اور جدید ایجادات سے متعلق موضوعات کو ترتیب دیا گیا۔

جون کا مہینہ متعدد سرگرمیوں کی میزبانی کرے گا جن میں نامور پروفیسرز کے لیکچرز شامل ہیں جو اپنے ناظرین کے ساتھ گزرے ہوئے وقت میں سفر کریں گے ماضی کی ایجادات، تعلیمات اور مملوک سلطنت میں تعمیراتی ثقافتی ورثہ میں کچھ سب سے بڑی سائنسی دریافتوں کے بارے میں بات کریں گے۔ پروٹو-عربن کا عروج مشرق وسطی کے مطالعے میں قاہرہ اور شام سے لے کر ہمارے سیارے میں مختلف اقسام کے ماحولیاتی نظام کی مثالیں دی جائیں گی۔ اس کے علاوہ ناسا کے نیئر شو میکر خلائی جہاز کی 25 ویں سالگرہ منائی جائے گی نیز تین نئے ایسٹیرائیڈز مشن کے لانچ کے بارے میں آگاہ کیا جائے گا۔ یہ تمام سیشنز تک زوم ایپلی کیشن کے ذریعہ یا شیخ عبد اللہ السالم کلچرل سینٹر کے یوٹیوب چینل پر دیکھے جاسکتے ہیں جو کہ 30 ​​جون 2021 تک جاری رہیں گے۔

شرکا کے پاس انتخاب ہے کہ وہ اپنے پسندیدہ سیشن کے لئے شیخ عبد اللہ السالم کلچر سنٹر ویب سائٹ پر سائن اپ کریں۔ سینٹر کی اکیڈمی کے ذریعہ فراہم کردہ 8 سے 12 سال کی عمر کے بچے شیخ عبداللہ السالم کلچرل سنٹر میں موسم گرما کے کیمپ میں اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا تجربہ کرسکتے۔

شیخ عبداللہ السالم کلچرل سنٹر بہت سارے پروجیکٹس میں سے ایک ہے جو امیری دیوان نے علم کے تبادلے کو آسان بنانے اور عالمی سطح پر نمائشوں اور تعلیمی عوامی پروگراموں کے ذریعے کویتی معاشرے میں تنقیدی ، تخلیقی ، اور ترجمانی سوچ کو فروغ دینے کے لئے تیار کیا ہے۔

پروگرام میں رجسٹر کرنے اور رجسٹریشن کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لئے براہ کرم مندرجہ ذیل ویب سائٹ پر ای میل کریں www.ascckw.com

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں