159

صحت کے ملازمین کی چھٹیاں منسوخ ہونے کے امکانات

اسپتالوں میں مریضوں کے لئے مزید بیڈز مہیا کرنے کی سفارشات، صحت کے ملازمین کی چھٹیاں منسوخ ہونے کے امکانات ہیں۔

تفصیلات کے مطابق صحت کے کارکنان کی چھٹیاں روکنے اور اسپتالوں میں کوویڈ کیئر وارڈز میں بیڈز کی مزید گنجائش میں اضافے کے لئے سفارشات پیش کردی گئی ہیں۔ روزنامہ الانباء کی رپورٹ کے مطابق جابر اسپتال اور مشرف فیلڈ اسپتال میں مریضوں کے داخلے اور متاثرین کے بڑھتے ہوئے کیسوں پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے وزارت صحت کے سیکرٹری برائے امور ، متعدد رہنماؤں اور محکموں کے سربراہوں کے ساتھ ایک اجلاس منعقد کیا گیا جس میں ملک کی موجودہ صحت کی صورتِحال کا جائزہ لیا گیا۔

وزارت کی انتہائی اہم سفارشات میں سے ایک اہم سفارش یہ ہے کہ وزارت ایک ماہ کے لئے تمام طبی عملے کی تمام تعطیلات منسوخ کر رہی ہے اس کے علاوہ صباح الاحمد کڈنی ڈیپارٹمنٹ میں کام روکنے کے ساتھ ساتھ تمام اسپتالوں میں اگلے اتوار سے تمام متعلقہ سرگرمیاں بند کر رہی ہے۔ اتوار سے سینٹر اور اینس-تھیزیا ڈیپارٹمنٹ کے ڈاکٹروں کو اینس-تھیزیا کونسل کی ضرورت کے مطابق فرنٹ لائن پر خدمات فراہم کرنے کے لئے تعینات کیا جائے گا۔ داخلی محکموں جیسے اینڈوسکوپی اور دیگر کے لئے اختیاری طریقہ کار کو روک دیا جائے گا۔ سفارشات میں سرکاری اسپتالوں میں کوویڈ کے لئے خصوصی نگہداشت کے وارڈوں کی طبی صلاحیت بڑھانا اور اس کمی کو پورا کرنے میں مدد کرنے کے لئے سرجری محکموں کے ذریعہ اینس-تھیزیا کے محکموں کے ساتھ ہم آہنگی کرنا بھی شامل ہے۔

یہ اس حقیقت کے علاوہ ہے کہ ٹرینی ڈاکٹروں اور بورڈ کے ڈاکٹروں کو طبی جان پڑتال کے سیکرٹری جنرل کے ذریعہ دوبارہ تقسیم کیا جائے گا اور نجی شعبے میں کچھ اختیاری کارروائیوں جیسے پلاسٹک سرجری اور دیگر کو پیچیدگیوں کی منتقلی کو کم کرنے کے لئے قانونی شکل دی جائے گی۔

ذرائع نے تصدیق کی ہے کہ یہ اقدامات ایک ماہ تک نافذ العمل ہوں گے جو تیزی سے اضافے کا متوقع وقت ہے۔ ذرائع نے توقع کی ہے کہ ان سفارشات کو اگلے دو دن میں نافذ کردیا جائے گا۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں