339

کویت سنٹرل بینک نے کویتی کرنسی کے نئے یادگاری سکے جاری کردیئے

سنٹرل بینک نے کویتی کرنسی کی 60 ویں سالگرہ اور خلیج تعاون کونسل کے قیام کی 40 ویں سالگرہ کے موقع پر یادگاری سکے جاری کردیئے۔

تفصیلات کے مطابق کویت کے مرکزی بینک نے کویت کی کرنسی کے اجراء کی ساٹھویں سالگرہ اور خلیج تعاون کونسل کے قیام کی چالیس ویں سالگرہ کے موقع پر یادگاری سکوں کی دوسری کھیپ کے اجراء کا اعلان کیا ہے۔ دراصل دوسری یادگاری سکوں کی کھیپ پہلے کھیپ کے حصول کی بھاری مانگ کی وجہ سے سامنے آئی کیونکہ پہلی کھیپ کے یادگاری سکے جلد ہی ختم ہوگئے تھے۔ ایک پریس بیان میں سنٹرل بینک نے کویتی دینار کی 60 ویں سالگرہ کی خصوصیت کو اجاگر کیا۔ یہ موقع مرکزی بینک کے تسلسل اور استحکام کی حقیقت کی عکاسی کرتا ہے۔

سینٹرل بینک نے گذشتہ دہائیوں کے دوران قومی کرنسی کی مضبوطی اور استحکام کو مستحکم کرنے میں کلیدی کردار ادا کیا۔ سب سے اہم ممالک کی کرنسیوں میں جن کے ساتھ کویت ریاست کے قریبی معاشی اور تجارتی تعلقات ہیں وہ ممالک بھی ملک میں معاشی استحکام کو بڑھاوا دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ خلیج تعاون کونسل کے قیام کی چالیس ویں سالگرہ کے موقع پر جاری کئے گئے یادگاری سکے کو پیچیدہ جغرافیائی سیاست کے باوجود اس خطے میں استحکام اور ترقی کے حصول میں کونسل کی طرف سے ادا کیے گئے مثبت کردار اور اس کی کوششوں کو دستاویز کرنے کے لئے جاری کیا گیا ہے۔ پیچیدہ حالات میں بھی پچھلی دہائیوں کے دوران خطے پر غلبہ قائم رکھنے اور

بانی رہنماؤں کے کردار اور ان کے وژن کو زندہ رکھنے میں کونسل کی کامیابیاں قابل فخر ہیں سنٹرل بینک نے ان یادگاری سکوں کے اجراء پر فخر کا اظہار کیا اور بتایا کہ یہ سارے سکے خالص چاندی اور سونے سے بنے ہوئے ہیں اور ان کی تیاری کے لئے بین الاقوامی تفصیلات کے ساتھ اس سلسلے میں پیروی کی گئی ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں