195

کویت کی کرونا سپریم کمیٹی نے نجی نرسریوں کو دوبارہ کام شروع کرنے کی منظوری دے دی

کرونا ایمرجنسی کی سپریم کمیٹی نے نجی نرسریوں کو اگلے تعلیمی سال کے آغاز سے ہی کام دوبارہ شروع کرنے کی منظوری دے دی۔

تفصیلات کے مطابق سیکرٹریٹ جنرل برائے وزراء کونسل نے وزارت سماجی امور اور کمیونٹی ڈویلپمنٹ کو آگاہ کیا ہے کہ کورونا ایمرجنسی کی سپریم کمیٹی نے پرائیویٹ نرسریوں کو اگلے تعلیمی سال کے آغاز سے ہی کام دوبارہ شروع کرنے کی منظوری دے دی ہے۔ روزنامہ الرای کی رپورٹ کے مطابق وزرائے مجلس کے سکریٹری جنرل نے سماجی امور اور معاشرتی ترقی کے وزیر اور بجلی ، پانی اور قابل تجدید توانائی کے وزیر ڈاکٹر مشعان العتیبی سے خطاب کیا اور نرسریوں کا کام دوبارہ شروع کرنے کے منصوبے کے بارے میں اعلان کیا۔ سرکاری خط و کتابت کے تناظر میں یہ بتایا گیا ہے کہ

سپریم کمیٹی نے 28 اپریل کو اصولی طور پر کام کرنے پر اتفاق کیا تھا بشرطیکہ وزارت سماجی امور اور صحت بچوں کو کورونا وائرس کے انفیکشن سے بچانے کے لئے کوئی طریقہ کار وضع کریں اور اس سلسلے میں نرسریوں کی کوششوں کے بارے میں کورونا ایمرجنسی کمیٹی کو ایک رپورٹ فراہم کریں۔

مراسلے میں بتایا گیا ہے کہ کمیٹی نے 13 جون کو وزیر برائے سماجی امور کے نرسریوں کی واپسی کے منصوبے کے بارے میں 7 جون کو بھیجے گئے خط کا جائزہ لیا تھا۔ جو وزارت صحت کے ساتھ ہم آہنگی سے تیار کیا گیا تھا اور تبادلہ خیال کے بعد کمیٹی نے اگلے تعلیمی سال کے آغاز پر نرسریوں کو دوبارہ کھولنے کے منصوبہ کو منظوری دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں