1,529

کویت پولیس کی کارروائیوں میں متعدد غیرملکی افراد گرفتار

کویت اردو نیوز 27 دسمبر: کویت وزارت داخلہ کی فوجداری تحقیقاتی ٹیم نے تین غیر ملکیوں کو گرفتار کر لیا۔ ملزمان نے 15 موٹر سائیکلیں ریسٹورنٹس اور دکانوں کو فروخت کیں جبکہ ان کے گودام سے 19 موٹر سائیکلیں قبضے میں لے لی گئیں جو ابھی تک فروخت نہیں کی گئی تھیں۔ جن لوگوں نے بائک خریدی ان کو تفتیش کے لیے گرفتار کیا جا رہا ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ آیا ان خریداروں کو چوری کی موٹر سائیکل اور اس کے تجارتی طریقہ کار کے بارے میں علم تھا یا نہیں۔

یہ صورت حال اس وقت سامنے آئی جب کمپنی کے ایک ملازم نے اپنے باس کو بتایا کہ اس نے اپنے ساتھیوں سے کمپنی کے گودام سے موٹر سائیکل چوری کے نتائج کے بارے میں سنا ہے۔ تحقیقات کے دوران پتہ چلا کہ ان تارکین وطن ملازمین نے کمپنی کے گودام سے موٹر سائیکلیں چوری کیں اور انہیں کمپنی سے دور ایک گیراج میں منتقل کر دیا۔ دوسری جانب

کویت ڈرگس کنٹرول انفورسمنٹ نے ایشیائی شہریوں کے 4 مشتبہ افراد کو 5 کلو ہیروئن اور میتھ سمیت گرفتار کر لیا۔ مختلف علاقوں میں کارروائی کرتے ہوئے ملزمان کو گرفتار کر کے ان کے قبضے سے منشیات برآمد کی گئی۔ کویت کے مختلف علاقوں میں منشیات فروشوں کے بارے میں موصول ہونے والی معلومات کے مطابق تحقیقات کو تیز کیا گیا اور ان منشیات فروشوں کی نقل و حرکت اور ارکان کے بارے میں معلومات اکٹھی کی گئیں۔ ذرائع سے تصدیق کے بعد پبلک پراسیکیوشن سے قانونی اجازت طلب کی گئی اور منشیات فروشوں کو ڈیجیٹل سکیل کے ساتھ 5 کلو ہیروئن اور میتھ سمیت گرفتار کیا گیا۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں