262

واٹس ایپ کو انٹرنیٹ کے بغیر استعمال کرنے کی سہولت دے دی گئی

آخر کار ایک طویل انتظار کے بعد واٹس ایپ ایپلی کیشن نے باضابطہ طور پر سب سے نمایاں خصوصیات میں سے ایک دستیاب کر دی ہے جس کا لاکھوں لوگوں کو انتظار تھا جو کہ صارف کو اپنے اکاؤنٹ کو کمپیوٹر جیسے دوسرے ڈیوائس سے لنک کرنے اور انٹرنیٹ سے اسمارٹ فون کے بنیادی کنکشن کے بغیر پیغامات بھیجنے اور وصول کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

واٹس ایپ سپورٹ پیج کے مطابق اب لاکھوں لوگ ایک وقت میں چار منسلک ڈیوائسز اور ایک فون استعمال کر سکتے ہیں۔ چیٹ سروس کو آپ کے فون سے منسلک کرکے ویب، کمپیوٹر اور دیگر آلات پر استعمال کیا جا سکتا ہے چاہے یہ انٹرنیٹ سے منسلک ہو یا نہ ہو۔

“لنکڈ ڈیوائسز” فیچر واٹس ایپ کی نمایاں پابندیوں میں سے ایک کا نیا حل فراہم کرتا ہے جو صارفین کو اپنے اکاؤنٹس کو کسی اور ڈیوائس پر کھولنے اور سروس کو جاری رکھنے سے روکتا ہے جبکہ اسمارٹ فون جس پر اکاؤنٹ رجسٹرڈ ہے وہ انٹرنیٹ سے منسلک رہتا ہے تاکہ وہ بنیادی ڈیوائس سے منسلک آلات پر کوئی بھی بات چیت کر سکتے ہیں جبکہ سپورٹ پیج بتاتا ہے کہ واٹس ایپ کو انٹرنیٹ سے منسلک فون کی ضرورت کے بغیر نئے طریقے سے استعمال کیا جا سکتا ہے جو کہ انٹرنیٹ سے منسلک ہوئے بغیر ایک ساتھ 4 ڈیوائسز پر کام کرتا ہے۔

ایک بار جب آپ واٹس ایپ سیٹنگز کے مینو سے لنکڈ ڈیوائسز کے آپشن پر کلک کریں گے تو آپ “دیگر ڈیوائسز پر واٹس ایپ استعمال کریں” کے نام سے ایک نیا صفحہ دیکھ سکیں گے جو آپ کو بغیر ضرورت کے 4 دیگر ڈیوائسز پر اپنا اکاؤنٹ استعمال کرنے کی اجازت دے گا۔ آپ کے فون کو انٹرنیٹ سے منسلک کرنے کے لیے اس کے مدمقابل کی طرح سب سے طاقتور ٹیلی گرام اکاؤنٹ جو کسی کنیکٹڈ فون کے بغیر ویب ورژن کے ذریعے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

اس کے علاوہ نئے فیچر کے لیے سپورٹ پیج نے اشارہ کیا کہ مرکزی سمارٹ فون کنکشن میں خلل پڑنے کے بعد “لنکڈ ڈیوائسز” 14 دن تک پیغامات موصول اور بھیجتی رہیں گی اور اس ڈیوائس کو انٹرنیٹ سے منسلک رکھنا ضروری نہیں ہے۔ لنکڈ ڈیوائسز پر واٹس ایپ کا استعمال کریں اور صارف کو اپنا اکاؤنٹ بھی واٹس ایپ پر رجسٹر کرانا ہوگا اور اسے اپنے فون پر موجود نئی ڈیوائسز سے لنک کرنا ہوگا۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں