225

کویت کے قومی دنوں پر واٹر گن کا استعمال ممنوع قرار دے دیا گیا

 وزارت داخلہ کو کویت میں قومی تعطیلات اور تقریبات کے دوران حفاظت اور امن برقرار رکھنے کے لیے مختلف علاقوں میں 8,000 سیکیورٹی جوانوں اور 1,650 گشت کے ساتھ تیار کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزارت داخلہ کے انڈر سکریٹری میجر جنرل انور البرجاس نے سیکیورٹی افسران کے ساتھ اجلاس کی صدارت کی تاکہ کویت میں قومی تعطیلات کی تقریبات کی تیاریوں پر غور کیا جا سکے۔ سیکورٹی اہلکار مکمل طور پر تیار ہیں اور کسی بھی منفی رویے جیسے کہ پانی کا چھڑکاؤ، ممنوعہ جگہوں پر پارکنگ، معذور افراد کے لیے جگہ جگہ پارکنگ، گاڑیوں کی ریس لگانا، لاپرواہی سے گاڑی چلانا اور مقررہ حد سے زیادہ تیز رفتاری پر قانون نافذ کرنے کے لیے مسلسل چوکس رہیں گے۔

وزارت نے والدین پر زور دیا کہ وہ اپنے بچوں کی پیروی کریں اور انہیں عوامی سڑکوں پر جانے کی اجازت ہرگز نہ دیں تاکہ وہ خطرات سے دوچار نہ ہوں اور فراخدلانہ اور احترام کے ساتھ برتاؤ کے پابند رہیں۔ پبلک سیکیورٹی سیکٹر کے اسسٹنٹ انڈر سیکریٹری میجر جنرل فرراج الزوبی نے بتایا کہ عرب گلف اسٹریٹ، الخیران، الوفرہ، کبد، السبیہ، جابر برج اور العبدلی فارمز کے مختلف مقامات پر 8000 سیکیورٹی اہلکار تعینات ہوں۔

انہوں نے مزید زور دیا کہ کویت کی آزادی اور قومی دنوں کا جشن منانے والوں کی خوشی میں خلل نہ ڈالنے اور حفاظت کو برقرار رکھنے کی وجہ سے پانی اور فوم کے چھڑکاؤ پر پابندی عائد کی گئی ہے۔

ذرائع: کویت اردو نیوز

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں